BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, January 30, 2010

Pemergian sahabat sejati

Allahyarham Muhammad Affizan Bin Talib
(1990-2010)


pijan
awal sangat kaw pegi bhai
aku baru nak beep kaw ari ni
tiba2 bdk2 bgtaw kaw da xde lagi
mungkin dah takdir kaw
aku nak buat cmne


pijan
kita dah kawan lama dah
sejak dari kecik lagi
susah senang kita same2
rapat giler aku ngan kaw

pijan
kaw ingat tak lagi mase kite sekolah
tiap2 petang kite gi training bola
mase tu kita xde motor lagi kan?
naek bas,tumpang coach
janji dapat sepak bola kan?

pijan
ak ingat lagi mase kite tahan bas
bas celaka tu tak behenti
malam baru kita smpai rumah
tu pun pengetua antar kan
kelakar kan?

pijan
kaw ingat tak time kite keluar
gelak gelak makan makan
sembang sembang pasal bola
tengok bola kat mapley

pijan
aku ingat lagi kaw msg aku thun 2008
kaw kate kaw da mninggal
tp kaw bluff aku kan?
siyes wakenabeb!


tapi...

arini..

30 Januari 2010

kaw telah pergi selamanya
tuhan lebih sayngkan kaw
dah sampai ajal kaw

kawan..
kau memang kawn yang baik
paling rapat ngn aku
susah senang kita kongsi sama2
makan,hang out,motor
sikit pn kau tak kisah


pijan..

aku doakan agar roh kau bersemadi dengan aman
moga kau ditempatkan dikalangan orang orang yang beriman

AL FATIHAH





6 comments:

[izyanwahat] said...

amin.. same2 la kte dia doakan rohnya dicucuri rahmat..

Aini Glowry Up said...

Argggghhhhhh sedih sangat teramat sangat...

=(

Allah lebiyh sayangkan dy...

chapet said...

aku xtaw nak ckap ape.
ak ngn die da same2 ngn die lama dah.
apa2 masalah kami kongsi brsama.
ak rapat sgt ngan die.
tapi ALLAH lg syangkan die.
sayu sangt dpt kucup muka die smlam.
ALLAHUAKBAR..

Aini Glowry Up said...

terasa kehilangan..
=(

Anonymous said...

em smoge roh hafizan dicucuri rahmat..mayb allah lebih sygkn kamu..kpd kwn2 yg lain..hargailah hidup anda coz life is short..

azroy arman said...

al-fatihah :-(