BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, October 29, 2009

mengantok

Fuh fuh fuh
Pada jam 5.50 petang aku dah dikejutkan dengan deringan telefon bimbit aku. Hujan di luar lebat. Rupanya seorang sahabat aku menelefon.


Haish, potong stim betul lah budak nie. Wa nak layan stim tido sejuk² pun x buleh“, keluh hati aku. Nak tak nak aku jawab juga panggilan ‘durjana’ tu sebab mengganggu waktu tidur aku.


Woi bangun lah! Dah petang kot. Dah pukul 5 ni“, kata beliau seperti berteriak kuat².


Aiya bongok lah weh. Nak dekat pukul 6 kot, ape yang pukul 5nye? Haish. B O D O H!“, balas aku dengan suara yang mengantuk.


Hahaha bangun la ngok! I kerja hari ni“, dia berkata² lagi.


Wah, ko keje jela yang nak gtaw aku knape,hahaha“, aku membalas sambil tergelak besar.


Hahah, padan muka kau. Kan dah kena bahan kaw². Kacau waktu aku tengah sedap.
Hahahah, sory la weyhh~

0 comments: