BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS

Saturday, November 28, 2009

keseronokkan yang seketika


berbeza dengan entri aku yg bawah ni

yg sangat excited utk cuty dan futsal

tapi..

aku hanya merancang ALLAH yang menentukan

aku injured during futsal

kalau muscle injury aku tak heran sgt

da biasa kene dr kecik2 maen bola

ini ligamen injury kot

meniscus dr cakap

lepas x ray dr ckp tulang okey

but maybe ligamen

so, aku kene rest at least sebulan utk semboh

hrmmm..

at least?at least?

seb bek boley jalan

tapi yg paling aku chuak ACL injury je

tolong la aku xnk itu 'ACL'

sape2 yg tak tau g la Google ape tu ACL injury

konklusinya,cuty ni tanpa futsal+badminton

ohhh,bole jadi sawan aku

time ni la sume ceruk rantau ajak futsal

harun betul

xpe xpe.

"ini semua dugaannyaaa" cebisan lirik Dugaannya by Hujan

sabar je lah

now I'm with my family

and my family

ooo my family

ooooo

sekian saya melaporkan untuk TV Pakistan

kita kembali ke studio

2 comments:

Anonymous said...

futsal jom....

Aini Glowry Up said...

Biar betol...
Hurm len kali hati2... huhu